Бекітемін:
мектеп директоры:
Бұйрық № 164
02 қыркүйек 2019 жыл.
Бракераждық комиссия қағидасын бекіту туралы.
2.1) Бракераждық комиссия мектеп директорының бұйрығымен құрылады.
2.2) Бракераждық комиссия құрамы 5 адамнан тұрады.
Мектеп директоры,тәрбие ісінің меңгерушісі, медбике, қамқоршылық кеңесінің мүшесі, аспаз.
2.3) Керек болған жағдайда бракераждық комиссия құрамына басқада ата-аналар қосыла алады.
2.4) Бракераждық комиссия қызметі, осы қағидамен келісімді, мектеп директоры бұйрығы мен бекітіледі.
3. Комиссия өкілеттілігі.
- Бракераждық комиссия мектеп асханасында тамақтың тасымалдануын, олардың сақталуын, санитарлық – гигиеналық нормалардыңқадағалануын бақылайды.
- Мектеп асханасында, тоңазытқышта тағамдардың сақталуын қадағалайды.
- күн сайын ас мәзірін дайындауды қадағалайды
- асхананың жұмыс істеуін қадағалайды.
- дайындалған тағамның сапасын, олардың сақталу мерзімін қадағалайды.
- тағамның балалар ағзасына тиімділігін, құндылығын қадағалайды.
- асхана қызметкерлерінің жеке бас гигиенасын қадағалайды.
- кастрюлге негізгі тағамдарды салуын қадағалай алады, дайын тағамдардың өндірісті шығуын қадағалайды.
- дайын тамақтың сапасын, оның дәмін, түсін, иісін, қаттылығын.
- дайын тамақтың ас мәзіріне сәйкес келуін, өндірісті шығысты бақылай
4. Білім беру ұйымында тамақтануды бағалау.
4. 1) Дайын тамақ сапасын, тамақтың өндірістік шығысы, оның сапасы бракераждық
журналда көрсетілуі керек.
Егерде тексеріс кезінде қандай да бір кемшіліктер, бұзушылықтар болса ол бракераждық журналда көрсетілуі керек. Комиссия дайын тағамға баға қоюға құқылы.
4.2) Комиссияның тексеріс кезіндегі ескертулері және кемшіліктері бракераждық журналға жазылуға тиіс.
4.3) Мектеп әкімшілігі аспазшыларды марапаттау, ақшалай сыйақы берген кезде осы кемшіліктер басшылыққа алуы тиіс.
4.4) Мектеп әкімшілігі бракераждық комиссияның көрсеткен кемшіліктері туралы дұрыс шешім қабылдау керек, және комиссияның көрсеткен кемшіліктерін, ескертулерін жою үшін іс- шара қабылдау керек.
(қосымша 2)
Бекітемін:
мектеп директорының м.а:
А.Мартынова
Бракераждық комиссияның 2019 – 2020 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
№ |
Іс – шара атауы |
Тексерудің жүргізу уақыты |
Жауапты |
Аяқталуы туралы құжат |
1 |
Асхана жұмыс кестесін қадағалау |
Күнделікті |
Мектеп әкімшілігі |
Тексеру акті |
2 |
Дайын өнімді бақылау, өндірісті шығысты бақылау |
Күнделікті |
Хапар Халима |
Дайын өнімнің бракеражды журналы |
3 |
Дайындалатын тамақтың ас мәзіріне сәйкес келуі. Тамақтану рационының бекітілген ас мәзіріне сәйкестігі |
Күнделікті |
Хапар Халима |
Тексеру акті |
4 |
Азық – түлікті сақтау және жарамдылық уақытын үстану. |
Айыны екі рет |
Хапар Халима Бракераждық комиссия |
Тексеру акті |
5 |
Тамақтану залының және ас дайындау бөлігінің санитарлық жағдайын тексеру. Ас дайындау бөлімі қызметкерлерінің жеке басының тазалығын сақтау. |
Күнделікті |
Хапар Халима |
Тексеру акті айына екі рет |
6 |
Ас қабылдау алдында оқушылардың тазалығын тексеру. |
Күнделікті |
Кезекшілік мұғалім |
Тексеру акті айына екі рет |
7 |
Ыдыс жуатын орынды бақылау. |
Айыны екі рет |
Хапар Халима Бракераждық комиссия |
Тексеру акті |
8 |
Азық түлікті уақытылы пайдалану және тамақ дайындау сапасын қадағалау. |
Айыны екі рет |
Хапар Халима Бракераждық комиссия |
Тексеру акті |
9 |
Ас дайындау бөлімі қызметкерлерінің гигиеналық ережелерді сақтауын бақылау. |
Айыны екі рет |
Хапар Халима Бракераждық комиссия |
Тексеру акті |
10 |
Негізгі азық – түлікті жоспарлауға қатысу, тағам өнімінің шығысын тексеру. |
Күнделікті |
Хапар Халима |
Дайын өнімнің бракеражды журналы |
11 |
Дайын тамақтын дәмін тату. |
Күнделікті |
Хапар Халима |
Дайын өнімнің бракеражды журналы |